Corona-update

De coronamaatregelen zijn landelijk weer aangescherpt. Onze dienstverlening gaat (grotendeels) door zoals u van ons gewend bent de afgelopen maanden.

Bereikbaarheid
Ons kantoor blijft dicht maar we zijn goed bereikbaar via telefoon: 050 52 999 99 en e-mail:klantenpunt@patrimonium-groningen.nl We regelen zoveel mogelijk online.

Reparaties
Reparaties kunt u gewoon bij ons melden. Onze servicemedewerkers komen bij u langs om de klacht te verhelpen. Dit gebeurt altijd op afspraak en met inachtneming van de RIVM-richtlijnen zoals de verplichte 1,5 meter afstand. Ook mogen u of uw huisgenoten geen corona gerelateerde klachten hebben of in quarantaine zijn. De servicemedewerker zal aan u vragen om in een andere ruimte te wachten tot de werkzaamheden klaar zijn. Wij rekenen daarbij op uw medewerking! Alleen zo kunnen we door blijven gaan met het uitvoeren van reparaties.

Huurbetalingsproblemen
Mogelijk leiden de maatregelen rondom het coronavirus ertoe dat u de huur niet kunt betalen. Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op, zodat we samen kunnen zoeken naar een passende oplossing. Hoe eerder u belt, hoe beter wij u kunnen helpen.


Vorige berichten