Telefonische dienstverlening

Wij vinden het belangrijk om voortdurend te kijken hoe wij onze huurders en klanten beter van dienst kunnen zijn. Daarom hebben we met ingang van 3 december 2018 onze telefoondiensten uitgebreid t.b.v. onze bereikbaarheid. Via een keuzemenu wordt u direct doorgeschakeld naar de juiste medewerker. Dit kan gaan over reparaties, vragen rondom verhuur, overlast, buurtbemiddeling, huurbetalingen of -regelingen. Indien u geen keuze maakt wordt u automatisch doorverbonden met één van onze medewerkers. U kunt ook altijd online uw vraag of melding aan ons doorgeven.

Technische dienst/reparaties      : td@patrimonium-groningen.nl

Verhuur- en bewonerszaken        : verhuur@patrimonium-groningen.nl

Huurincasso                                      : huurincasso@patrimonium-groningen.nl

Overlast en buurtbemiddeling     : sociaaldomein@patrimonium-groningen.nl

Algemeen                                           : info@patrimonium-groningen.nl

Vanwege de uitbreiding van onze telefoondiensten is de kans aanwezig dat wij op maandag 3 december 2018 minder goed te bereiken zijn.


Vorige berichten