Update coronavirus

In verband met het coronavirus nemen wij maatregelen om besmetting van (kwetsbare) huurders en medewerkers te voorkomen. Deze maatregelen zijn in lijn met de actuele maatregelen en gelden vanaf 16 maart 2020 tot en met 6 april 2020. Wij houden u via de website op de hoogte over onze dienstverlening.

We houden ons aan de richtlijnen van het RIVM
• Ons kantoor is dicht, wij zijn telefonisch en per mail bereikbaar;
• Medewerkers met verkoudheidsklachten blijven thuis;
• We schudden geen handen en houden afstand.

We werken zoveel mogelijk digitaal en telefonisch
•  Afspraken die uitgesteld kunnen worden, stellen we uit;
* Bijeenkomsten in buurten en wijken gaan niet door;
* Als afstemming telefonisch of digitaal kan, doen we dat.

We doen alleen spoedeisende reparaties
• Reparaties die al gepland zijn en we kunnen uitstellen, zeggen we af. We nemen hierover contact met u op;
• U kunt geen reparatieverzoek indienen met uitzondering van spoedmeldingen;
• Heeft u een reparatie die niet kan wachten? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Spoedeisende reparaties zijn in de eerste plaats reparaties die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten, zoals een ernstige waterlekkage, gaslekkage,  ruitbreuk, buitensluiting, algehele stroomstoring en liftstoring.

De medewerker aan de telefoon zal vragen of u verkoudheidsklachten heeft. Zo nodig nemen we samen met u passende maatregelen.


Vorige berichten